95 procent van alle Nederlandse verzekeraars is lid bij het Verbond. Daarmee zijn we een van de grootste verenigingen van het land. Inmiddels ontwikkelt het Verbond van Verzekeraars zich tot een open platform: met partners van buiten de verzekeringssector werken wij graag samen om zo meerwaarde te creëren voor onze leden, partners en de samenleving.
Met onze partners, leden, overheden, brancheorganisaties (zoals Insurance Europe), bedrijven en instellingen gaan wij de uitdaging aan iedereen bewust te maken van het belang van een goed functionerende verzekeringsmarkt: onmisbaar binnen de financiële sector en voor de samenleving als geheel. Lees ook de speerpunten voor 2022-2024.
In dit platform:
Wil je hier ook deel van uitmaken? Bekijk dan onze mogelijkheden voor sponsoring of partnerships.
Met sponsoring kun je de naamsbekendheid van jouw organisatie vergroten onder het uitgebreide netwerk van het Verbond. Het biedt je de kans een duurzame relatie op te bouwen met de bezoekers van onze events. Via onze events mag je jouw producten en diensten onder de aandacht brengen van ons netwerk. Zo kun je ook jullie (maatschappelijke) betrokkenheid bij diverse thema's naar voren brengen. Er zijn diverse vormen van sponsorship mogelijk.
Zowel voor partnerships als voor sponsoring zijn de activiteiten van de Insurance Academy belangrijk. Bekijk hier de kerninformatie.
De Insurance Academy van het Verbond organiseert opleidingen, trainingen en events voor industry leaders en professionals in de verzekeringsbranche en de financiële sector. Verzekeraars begrijpen de risico’s en weten wat er moet gebeuren als een risico realiteit wordt. Kennis speelt een belangrijke rol in de business. En dat wordt alleen maar meer. De Academy richt zich op drie pijlers:
De activiteiten van IA voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.
Sjoerd Brouwer, accountmanager
s.brouwer@verzekeraars.nl
Martijn Minkenberg, Innovatie & Strategische Partnerships
m.minkenberg@verzekeraars.nl
Sprenkels & Verschuren vertelt waarom het partnership volgens hen een win-winsituatie is.